Världens nyttigaste frulle

hann inte blogga igårkväll, var tvungen att läsa på skitförhöret. Iallafall så var jag och jennifer ute och korvade oss på lite kunder (A) och hon ramla mitt på en kunds trappa man ba *host (aa' sen rinde emma och hon kom dit, men hon hittade typ inte så bra? Fast jag sa faktiskt att jag satt på asfalten vid ett gult hus med solen framför mig,  då borde hon faktiskt ha hittat tycker jag. Men tillslut kommer hon iallafall och vi hoppar runt och flumski lite. Sen blir jag tvungen att åka hem så jag åker hem och äter, sen bakar jag och veronika sjuukt goda brownies med nutellatopping (A)

Nu har jag precis läst lite på förhöret igen och ätit nyttigaste frukosten ever. Nej men ingen va hemma så jag tog en av våra brownies höööh jättenyttigt !
Och nu ska jag ringa jennifer och kolla vilka bussar vi ska ta.
/fanny


jag vet inte, ba tog nån bild (A)


Kommentarer
Postat av: Ma

men om du säger jag sitter vid ett gult hus så tycker jag att jag var duktig för jag hittade dit ändå :P :P :P :P :P :P lite lokalsinne har man iaf :P

2010-09-17 @ 13:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0