träna spanska ..

a hej på er, jag kom precis hem från melanie. Började med 3 småglin som trodde dom var något, bråkade med oss och höll på. En liten tjockis knytnävade mig rakt i ansiktet skithårt så jag blev skiträdd för han, sen lackade mehlis mamma till så det var skitkul, vi stod och garvade medans hon ägde ut dom små sakerna som till och med ljög till hennes mamma osv.. c: så efter det träffade vi marcus, och jag lyckades tigga till mig 20 kronor av honom med hjälp av latte och emelie. arina kom ner till oss också, men sen stack vissa så det var bara jag, melanie, arina och marcus. han tafsade på mig, jag var fan nära att klappa till honom menmen.. Sen blev klockan 19.50 och jag missade bussen (skulle va hemma 8) så jag tog nästa som kom typ 20 över, sen bytte jag buss och nu är klockan 9. Håller på att träna på spanskan, modevisning i morgon. Guud vad tråkigt.
Har inga bilder från dagen eftersom min kamera e sönder
/fanny

Tråkigt inlägg? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0