Oxfilé hah?

igår grillade vi oxfilé och idag åt vi på resturang, tog oxfilé såklart :> hah brukar inte äta det på vardagar men ebba är ju här 3 dagar och hon hade 2 önskemål x> resturang och oxfilé älskaaa :>
Imon är det skola som vanligt, börjar 08.15, hur ska jag orka? Om jag minns rätt är fredagar rätt sköna ändå. Oooohh dör! Kom just på att jag har SO-läxa tills imorgon. Inte för att jag vet vad det är för något .. Får ringa jennifer (A)

Köpte iallafall nya skor idag som sagt. Blev ett par svarta tygskor. Köpte inte tröjan på JC, kanske gör det nån annan gång men hade inte så mycket tid i vby x>





Tidigare idag öh, fråga mig inte varför men kände för att ha lite kortare hår så tog kökssaxen och mördade några centimeter.. o.o Kan inte säga att det blev bra menmen, frisör på hög nivå!
Tyvärr gjorde jag det lite fööör kort, ni ser själva. Har jättekort nu :<

haha wöups, igga krullet :D

/fannyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0