Lid med mig

Verkligen sämst dag.. En f*cking kille rev sönder mina skolpapper som ska va inne på torsdag och det kommer ta en evighet att göra så han får göra om skiten, tänker inte göra det iallafall. Sen typ tog han alla min böcker och slängde på mig. Biologiboken i magen och den är jävligt fet och hård så det gjorde extremt ont sen typ mitt skrivhäfte i mitt ansikte så jag flippa ur och sprang iväg, har fortfarande värk i magen efter biologiboken. hatar han! sen skrev han "din mamma är en hora" på min arm med tusch som jag turligt nog fick bort. Orkar inte gå in på fler detaljer dock.
Efter skolan gick jag och jennifer ut och sålde och jag blev på ännu sämre humör då, eftersom ingen ville köpa och vi hade bestämt tid med en tant idag som tydligen inte hade tid!?
Dessutom glömde jag mobilen i skolan troligtvis i korridoren eller i skåpet vilket jag inte skulle tro, men nfår hoppas iallafall..
Så dagen har väl i stort sett varit skit.
/fanny


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag lider med dig!!<3

2010-09-24 @ 18:25:31
Postat av: Sofia

Men Gud vad taskigt

2010-09-24 @ 18:40:35
URL: http://tuffasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0