hemma från stallet

det vi gjorde idag var cerpentinbågar i galopp och sen lite annat så det var kul, och jag dooog av garv när ebba berättade vad lillfjorren hade sagt osv, hahahahhaha gud jag dör fortfarande..  :D
Men iallafall, på måndag är det gemensam klubbteori för alla P4or och uppåt. Sen på tisdag ska jag hoppträna jack, ebba kanske också ska va med, vet inte ? Det ska bli jättekul iallafall, det var typ en bana med några hinder på 70 cm eller nåt.
Jag ska väl göra något kul nu, men jag påminner om att jag verkligen har bildbrist eftersom jag inte har kamera så ni får stå ut.


gammal skitbild, ni får nöja er med gamla bilder på ett tag, tills kameran är lagad
/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0