stay home

helloo, vaknade imorse klockan 4 av att jag låg och grät.. x) kunde inte röra mig, inte gå upp ur sängen själv, inte spänna mig och blabla.. kunde inte ens ändra ställning eller vrida på mig i sängen, så jag låg på rygg i exakt samma ställning till klockan halv 8, näe mamma gick upp så hon hjälpte mig komma upp och det gjorde skitont, gick med huvudet tryckt mot högeraxeln, kunde inte flytta den ens en cm mot vänster, total nackspärr. så var tvungen att stnna hemma från skolan, missade därmed so-provet men kommer troligen ändå få göra det. anyway, nu sitter jag i soffan och har tråkigt, försöker vrida nacken då och då för att det snabbare ska gå över, vilket kan ta några dagar -.- menmen, ni tycker det här var ett kul inlägg i know .. haha ha det bra iallafall, ska blogga mer idag :)

Kommentarer
Postat av: julia :>

hejsan ! vilken sjukt fin design du har ! :) / julia , Kungen.

2010-10-15 @ 15:35:58
URL: http://juliaekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0