nej godnatt

nej, jag är sjukt tröött efter ridningen, sen gick jag upp 5 i morse också. Antingen sover jag nu eller så läser jag, och ni bryr er mycket ? ;) nej men vi hörs i morgon ! kanske är snäll och visar dagens outfit i morgon bitti, ni märker.
/fanny

btw.. kände för att fjortissminka mig lite nyss, så jag gjorde det, extremt överdrivet blev det. Sen upptäcker jag att mascaran är vattenfast så jag fick inte riktigt bort det. Och foundation är sjukt svårt att få bort så jag ser helt drogad ut just nu, menmen livet e hårt :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahahaha fanny du är skön :) <33

Kommer du ihåg när vi kläde ut oss till fjortisar och de var några killar som visslade på oss xd

2010-10-14 @ 17:20:52
URL: http://thatsaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0