Lördag imon!

Feting med najs, känns som om det var 3000 år sen det var helg? bara för att jag hatar skolan och den går sjuuukt segt? :cc och jag hatar våra lärare och allt, gud vad sämst >x/ Ena läraren (min mentor) är lixom bara äcklig och skum typ? Sen den andra kan inte prata svenska, förklarar sjuuuuukt dåligt på genomg´ångar så man fattar inte ett skit, gör och säger fel på jättemycket som hon aldrig rättar till även om hon märker att hon gör fel osv. Nej gud jag hatar det här, tål verkligen inte det. Hur kommer det gå med betyg med de lärarna? inte bra..
Verkligen jätteskönt med helg nu iallafall :)


bild från thailand, btw lämnar in kameran nu i helgen så ni kommer snart få färskare bilder.
GE MIG VÄRME! sitter lixom med en tjock filt runt om mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0