haha smyginlägg..

jag vet, skulle inte blogga men var tvungen, kan inte hålla mig borta x) hah...
iallafall, läkaren jag hade idag var såå tröög -.- men fick iallafall klart att det var psoriasis, fick värsta störda schemat om behandligen ajg måste göra varje kväll och morgon, åh var trött jag blir,ni skulle förstå mig om ni såg vad jag måste göra ._. skitsamma, på fredag är det filmkväll med hanna, linnéa och ebba, ska basta och såklart se några filmer och så, grymt kul, längtar som fan! :)
men ska dra till stallet nu, vi hörs. nån gång :D


pose med nebo idag haha C:

och linnéa undrade när min kamera kommer, kan svara på det här att jag vet faktiskt inte själv, troligtvis nån gång nästa vecka men inte säkert, får hoppas att den hinner koma till fredag vilket ajg inte tror men a.. (:
/fanny

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Söt du e på bilden <3 Hahahah hoppas den kommer snart :) Ska bli så sjukt kul att ses! Värsta gooa kvällen asså<3

2010-10-19 @ 21:14:12
URL: http://thatsaboutus.blogg.se/
Postat av: Therese

Nice pose! (Y) Me like!

2010-10-19 @ 23:00:41
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0