fun day

alloo, hade sjukt kul idag. Först vby, sen u-samtal vilket gick hyfsat bra till min förvåning, sen vby igen, köpte örhängen, 2 nagellack och ett bandlöst linne. sen drog vi till sofia för att sen dra till mig och därefter jossan. Och jag och sofia mobbade våra ansikten med skitmycket smink, asså verkligen ööverdrivet, eller a jag skulle föreställa fjortis och sofia emo.. åå nu har jag precis kommit hem, ska troligtvis äta nu.
Fick även reda på att mitt hatobjekt flyttat till nån sak för folk utan pengar, hon har varit så jävla grooovt elak mot folk, bland annat mig och min kompis så jag är väldigt glad att hon "fick känna på sin egen medicin", för det hon gjorde var verkligen grovt, hon hade hamnat i fängelse om hon varit över 18 och gjort det hon gjorde ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0