assow .. ?

hahaha lite wnb fjortis med rubriken, men vad ska man göra? :D
redovisningen idag gick jättesuper ! (ironisk), allt blev ttyp fel när jag råkade säga fel... " Min gud den talar", "Min gud den ropar"  hahaha faiil ! va kom ropar ifrån? vart ganska besviken på mig själv för allt annat gick hur bra som helst och jag hade verkligen övat och övat och övat osv... aja det blev som det blev. Nu är det iallafall äntligen lov, eller inte direkt men har iallafall hemstudiedagar fram till på torsdag då jag även har utvecklingssamtal, får hålla tummarna för att man inte varit föör stökig *oskyldig*
ska kolla om jag hittar någon fakta om Alfred Nobel som vi fick i läxa att ta reda på b.l.a på hemstudiedagarna, jippie. / M

Jag säger bara det och jag vet att jag inte e ensam om det. alltid vänner före ovänner ! Jag känner verkligen att VISSA bara lämnar en, och försöker att passa in hos andra som denna person inte känner (men som hon säger att hon känner *noot*) Jag trodde verkligen att jag kunde lita på dej (eller inte riktigt) men iallafall lite, men det ända du visar är att du inte respekterar oss andra som försöker att ge dej stöd, men skit it då, gör som du vill men... så småningom så har du inte vänner kvar...



saknar så j*vla mycke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0