statistiken OMG o;

Fanny bad mig kolla statistiken, gud vad många läsare man har, fortsätt så gullungar :D
Sen kan man iallafall berätta att man var hos tandläkaren idag, och jag som trodde att jag skulle vara tvungen att ha tandställning, så fel jag hade. Hade iallafall fina tänder enligt dom (tycker inte jag) så jag ska återkomma och kolla om ett år om jag ska ha eller inte, fast eftersom min tand är cp och sen är det en tand påväg upp under så jag var tvungen att dra ut den, som tur var bedövade dom mig. Även fast det tagit ttyp 2 timmar sedan jag var där så har jag fortfarande ingen känsel i ena käken, saiik xD

/M


Kommentarer
Postat av: H

Grattis (=

2010-08-17 @ 14:08:34
Postat av: Jesse G

Det ser ju ut som om hästen ska stegra! :O

2010-08-17 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0