Sämst update



orkade inte blogga mkt i förrigår och igår var det stallet all the time så blev inte så mkt bloggning. Iallafall red jag sötaste Jack igår. Hoppas på att få börja rida honom mycket nu i höst. Använde inga inspänningstyglar idag som han brukar ha och ändå sänkte han sig så det kändes skönt, otroligt bra ponny man får va :D sen skötte jag luxii också, saknat :'> Nu sitter jag och drogar spotify, snart ska jag möta jennifer. Har precis laddat över ny musik till mobilen. Asså första lektionen idag är 3 timmars matte, sen lunch och efter det 2,5 timmars Svenska. önska mig en fin död.. Inga raster lixom, kanske några små ibland hoppas jag.
Ska väl fixa mig lite mer, sen drar jag /fanny


Kommentarer
Postat av: Ma

Happ... Nu ska ja ut och paddla i två dagar.. jag behöver nog ett lycka till :S

2010-08-25 @ 08:37:57
Postat av: fanny

Lycka till emmapemma! :)

2010-08-25 @ 16:32:52
URL: http://heartyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0