r.i.p kamera :'[[[

dör, för kamerans skärm är helt sönder. Får veeerkligen hoppas att pappa har försäkrat den :[[[[[[[[[[[[[[[[[
hade tänkt slänga in dagens outfit innan jag åker till skolan men får se om jag lyckas fota utan att veta hur skärmen ser ut o: får försöka. Ska sminka mig nu, äta frukost och klä på mig osv, sen ska jag kolla när bussarna går. Vädret ska vara typ molningt..
Just det, kom in på enhet 2 med Jennifer :D najs! Fast vi måste ttyp köpa gravsten eftersom vi går på samma som snubben.. O': Men hoppas det inte blir samma grupp!
Ska börja fixa mig,
/fanny


Kommentarer
Postat av: Madden

fota du det kortet utan att se bilden i kameran? =OP

2010-08-18 @ 14:30:28
URL: http://mizzMadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0