Koort


fatt&pell power ! :o
----
haha gjorde just kortet och fixade presenten till zack, kortet har jag precis printat ut.


kände för att göra en bilväg, maha (Y)

Går och lägger mig snart tror jag, ska upp sjukt tidigt i morgon.. gah orkar inte D: ska till landet och träffa alla människor så det blir kul iallafall (A) bosse kommer oxå, aw ! och a massa foolk, kommer hem på söndag och sen på måndag kommer veronika, aw läänge sen, saknat :'d Och ebba kommer på tisdag och e här till på torsdag sen har jag nog inga planer. Måste ringa sofia i morgon också, gör det i bilen (A) men ska väl sova nu, gick upp halv 6 så är rätt trött men ska städa lite i rummet innan, mamma flippar annars, haha det var sjukt fint när jag kom hit idag, nu ser det ut som värsta bombnedslaget fett hemskt :[ Men bytte outfit minst 6-7 ggr idag så det ligger kläder överallt sen allt från min väska och massa skolböcker och skit så ja.. :> Får väl fixa det nu! ni får ha det sött, ska inte tråka ut er med massa text

/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0