hellu

Idag är man på bra humör, glad och pigg som bara den. Fast imorgon ska jag åka till tandläkaren, buhu.. Kanske behöver tandställning, kommer seriöst bli besviken om jag måste haa :( Aja får försöka tänka lite bra tankar, man får jju iallafall rakare tänder efter.
Blev överlycklig när jag kom hem och fick träffa min lilla bebis som jag lämnade för 2veckor sedan, pussade ttyp sönder henne men ändå hon får stå ut för jag kommer typ göra det i några dagar till :).
På Onsdag iallafall börjar skolan. Vad ska man tycka/känna? Helt ok enligt mig. Tycker liksom att sommarlovet varit lite trist och så så jag har inte hittat på så himla mycket, det var nu mot slutet av lovet som jag haft som roligast så jag skulle önskat lite längre sommarlov. Aja ska ut med min lilla bebis nue så ni får ha det så bra oh fortsätt läs soetisar! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0