godnatt folk !

Klockan är halv 12, går och lägger mig nu. Har precis duschat, ätit seeen middag och kommer hem från stallet. Red en ny otroligt fin ponnyskäck, hette Bent om jag minns rätt XD sjukt hispig och pigg men när jag väl fick ner busen på tygeln gick han hur fint som helst!
aja sleep sweet peoples!
/fanny

morgonschema:
06.00 - Går upp, fixar mig och så..
08.15 - tar buss till spånga sen bussen mot melanie, (kommer fram kvart i 9), vi går ut och går en timme kanske? (såg nyss att melanie skrivit att hon ska gå med andra så blir bara jag och jennifer)
09.20 - vi möter jennifer vid sörgårsskolan, börjar gå mot skolan
10.00 - börjar !


nu har statistiken höjts ännu mer, fortsätt läsa bästa saker !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0