första dagen in school

Hejsan bloggänäh. Ne men idag är jag på flumhumör så stå ut :D

Var iallafall första dagen i skolan idag och det var sjukt skönt att träffa alla kompisar nu efter lovet, har liksom inte träffat dom flesta under sommaren och alla var jättefina och bjuuna, förutom jag dårå *besviken*.
Imorgon är det iallafall simtest för både mig och Fanny då. Får hålla tummarna att det går bra. Gillar inte direkt att visa upp min kropp så jag vet inte hurdet här ska sluta, det ända man kan hoppas på är väl att man klarar det bra. Aah, sitter och lyssnar musik just nu och börjar se att vi får fler och fler läsare, lite trevligt sådär =) får se om jag gör ett inlägg efter skolan imorgon, ha det bra iallafall /M


saknar min gamla kamera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0