Fixat naglarna .

filade, svampade och målade vitt. Måste verkligen köpte nytt manikyrset nu, synd bara att det är så sjuukt dyrt ! men aa, får spara :) gjorde av med 700 kr på 1 vecka och det enda vettiga jag köpte under den veckan var ett bandlöst linne för 150 kr, resten var bara massa skit så lite sur på mig själv.. Men iallafall, resultatet ser ni nedan..



Dagens outfit:

rosa linne - gina
jeansshorts - thailand

kan passa på och visa hur mitt rum blev med fondväggen och det x) ska fixa småsaker som att sätta upp spegeln och de.. haha man ser inte hela rummet o:
¨

fick även mitt neboalbum nyss som jag beställt för nån vecka sen, blev jättebra.

hahah fuckface. men a..

random inlägg det här blev..? men aa, ni får ha det så bra skriver nog något mer innan jag går och lägger mig.
kärlek till er /fanny


Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt! :P :D

2010-08-17 @ 08:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0